Haere mai New- Zealand! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Hester Vunderink - WaarBenJij.nu Haere mai New- Zealand! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Hester Vunderink - WaarBenJij.nu

Haere mai New- Zealand!

Blijf op de hoogte en volg Hester

03 November 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

Haere mai (welkom)!

Mijn avontuur is begonnen! Na een rustige, maar lange vlucht (>24 uur) kwam ik om 3u 's nachts (12 uur tijdsverschil!) in Auckland aan. Door een shuttle busje van het vliegveld naar mijn hostel gebracht waar ik met 3 andere meisjes op een kamer lig. Ik ben de eerste dag meteen vroeg op gestaan om te wennen aan het andere ritme en zo snel mogelijk over mijn jetlag heen te komen.
's Ochtends, na boodschappen gedaan te hebben, meteen naar de Sky Tower gegaan. Dit is het hoogste gebouw van Aukland en vanaf de top heb je een geweldig uitzicht over de hele stad. Onder de toren zit tevens de VVV van Auckland, waar ik meteen een busreis met een groep door het hele land heb geboekt. Morgen (maandag) ga ik om 7.30 met deze bus (stray) richting het noorden van het land om de bay of islands (schijnt heel mooi te zijn en de mogelijkheid om dolfijnen,orka's en walvissen te zien!) en cape reinga (noordelijkste puntje, hier komen de tasman sea en de pacific ocean samen) te gaan verkennen. Daarna zal ik weer voor 1 nachtje terugkeren in Auckland om vervolgens richting het zuiden te vertrekken langs een nationaal park, glowworm caves, een maori dorp, een meer en waar ik uiteindelijk woensdag 13 november in Wellington aan kom. In Wellington denk ik dan een paar dagen te blijven, waarna ik de rest van mijn tour ga booken. Ook ga ik hier proberen af te spreken met Katia, een meisje dat ik nog ken vanuit Zweden 3 jaar geleden.

Ik heb sinds gisteren een Nieuw-Zeelands nummer, waarop ik ook per whatsapp bereikbaar ben: +64221544131.

Vandaag ga ik met ferry naar de overkant van de baai in Aukland, Devonport. Dat schijnt een leuk eilandje te zijn, vanwaar je een heel mooi uitzicht hebt over de stad. Ik ben benieuwd!

Ik zal jullie snel weer een update sturen!

Heel veel liefs,

Hester

  • 03 November 2013 - 09:50

    Floris:

    Hej Hes!!
    Klinkt veelbelovend! Heel veel plezier.
    En ik ga je toevoegen aan onze bestuurrrrrsapp...maar lukt me momenteel nog niet :S

    Ga ervan genieten!

    Gr Floris

  • 03 November 2013 - 10:32

    Jannick:

    Wat klinkt dat allemaal jaloersmakend heerlijk Hester! Geniet ervan en hou ons op de hoogte, hopelijk ook snel met mooie foto's.

    Veel plezier daar!
    Groet Jannick

  • 03 November 2013 - 11:26

    Wouter:

    Hoi Hester, fijn dat het allemaal goed verlopen is. gisteren verjaardag van Ines gevierd. Ik had wat vrienden uitgenodigd, wat ze niet wist dus was een verrasing. Gaan zo naar oma.
    Je bent al lekker je trip aan het regelen, gaat snel allemaal. Nou nu verder niets te melden. Heel veel plezier en tot later.
    Grtjs
    Wout

  • 03 November 2013 - 17:01

    Loes:

    Super leuk hes! Al paar leuke reisbuddies gevonden in hostel? Geniet ervan! PS: vreemd taaltje dat nz :p xxx

  • 03 November 2013 - 19:46

    Nienke:

    Hee Hes!

    Klinkt erg goed! Al een hoop plannen zo te horen.
    Genietze! Ik kijk uit naar je volgende verhalen vanuit het steeds donkerder Nederland.

    x

  • 03 November 2013 - 19:50

    Fossa:

    Lieve hessie schwessie,

    Super!!! Maak er een mooi avontuur van, daar aan de andere kant van de wereld! Heel veel reisplezier, gezellige backpackbuddies en mooie tripjes toegewenst!!!

    Liefs Anne

  • 03 November 2013 - 22:13

    Magali:

    He hes! Klinkt goed allemaal! Wat een mooie plannen! Ik ben benieuwd naar alles wat je gaat zien en meemaken daar! Geniet ervan!!! X mag

  • 04 November 2013 - 08:23

    Marloes:

    Hey chick!!
    Heel veel plezier daar, ben jaloers!! Je gaat een prachtige periode tegemoet volgens mij te horen aan je plannen. xxx

  • 04 November 2013 - 14:29

    Oma:

    Lieve Hester wat een reis van 24 uur en wat leuk om je nu te volgen terwijl je helemaal in Nieuw Zeeland zit. Ik ben benieuwd naar alle avonturen.

    liefs van oma

  • 04 November 2013 - 21:54

    Marian/buuf:

    Hé dag globetrotter!
    Het zit in de genen hè! Stoer wijf ben je. Aangezien ik een ouwe buuf ben, ga ik natuurlijk wel even melden dat je voorzichtig moet doen met die Nieuw Zeelanders, vooral als ze deel uitmaken van een rugbyteam..., val verder niet van torens, in ravijnen en op de verkeerde backpackers. We houden je hier in de gaten! Oh ja...en veel plezier natuurlijk! Dikke zoen van ons!!!!

  • 04 November 2013 - 23:19

    Loes:

    Klinkt goed Hes! Ook al leuke reisbuddies gevonden? Heel veel plezier daar!!
    PS gek taaltje dat nz :P Xxx

  • 06 November 2013 - 12:29

    Eline:

    Hee Hes! Klinkt als een goede start van je reis! Heel erg veel plezier daar! xxx

  • 01 December 2013 - 09:03

    W.Bouma:

    Hallo Hester,wat leuk dat we je reis zo ook kunnen volgen.Nu ben je al weer in Australië lekker in de zon.Smeer maar goed!Nog heel veel plezier .P.S die jump vond ik maar eng,maar zeer moedig.groetjes en liefs, Bas en Wijni.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Hester

Hier kunnen jullie al mijn verhalen volgen van mijn reis door Nieuw-Zeeland en Australië!

Actief sinds 28 Okt. 2013
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 7247

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2013 - 27 Januari 2014

Nieuw-Zeeland en Australië!

Landen bezocht: