Voorbereidingen in volle gang! - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Hester Vunderink - WaarBenJij.nu Voorbereidingen in volle gang! - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Hester Vunderink - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen in volle gang!

Blijf op de hoogte en volg Hester

28 Oktober 2013 | Nederland, Zeewolde

Lieve allemaal,

Afgelopen vrijdag mijn allerlaatste dagje als student gehad en ben meteen begonnen met alle voorbereidingen voor mijn reis naar Nieuw-Zeeland en Australië van 31 oktober 2013 t/m 27 januari 2014! Het besef is er nog niet echt, maar stapje voor stapje komt mijn avontuur nu echt in zicht.

Ik heb er ontzettend veel zin in en zal jullie af en toe een update geven.

Tot over 3 maanden!

Liefs, Hester

  • 28 Oktober 2013 - 22:30

    Nienke Kuijsters:

    Jeej bijna zo ver! Spannend! Heel erg veel plezier!!! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zeewolde

Hester

Hier kunnen jullie al mijn verhalen volgen van mijn reis door Nieuw-Zeeland en Australië!

Actief sinds 28 Okt. 2013
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 7245

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2013 - 27 Januari 2014

Nieuw-Zeeland en Australië!

Landen bezocht: